ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Εδω μπορείτε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής και πληρωμής των προϊόντων, καθώς και την πολιτική επιστροφών.

Παραλαβή από το Κατάστημα

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας στο Porto Carras Grand Resort, Νέος Μαρμαράς , Χαλκιδική.
Κατά τους μήνες Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο, χωρίς επιπλέον έξοδα αντικαταβολής και πληρωμής.

Μέσω Courier

Αν επιλέξετε την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω Courier, τότε αυτή θα αποσταλεί από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα, την επόμενη εργάσιμη μέρα κατά τις εργάσιμες ώρες. Οι παραγγελίες συνήθως φτάνουν σε εσάς σε 1-3 εργάσιμες ημέρες και θα σας αποστέλλονται ενημερωτικά e-mail για την εξέλιξή τους.

Το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται κατά την δημιουργία της παραγγελίας και υπολογίζετε από τον όγκο και βάρος των προϊόντων της παραγγελίας σας.
Μπορείτε να υπολογίσετε το ακριβής κόστος μεταφορικών στο καλάθι αγορών σας.
Ενδεικτικά για μια μεσαίου όγκου παραγγελία το κόστος κυμαίνετε:
Για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης στα 5€ .
Για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα από  5€ – 10€.
Για αγορές άνω των 200€ τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν.

Αντικατάσταση Ελαττωματικών Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα  ελέγχονται μεμονωμένα, και  συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές και ελαττώματα.
Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν και το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό, από την κατασκευή του, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail sales@macacaoshop.gr  ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +30 6946588712 ,για την αντικατάσταση η επιστροφή του.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί η έχουν υποστεί φθορές, μετά την παραλαβή τους, δεν επιστρέφονται.

Επιστροφές Προϊόντων

Η διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και πραγματοποιείται είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +30 6946588712 ή με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στην διεύθυνση sales@macacaoshop.gr

Η επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο),

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής εντός των 14 ημερών είναι:
Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα, από τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ, στα είδη σπιτιού ή/και στις ηλεκτρικές συσκευές να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί η συσκευασία τους αυτή. Επίσης για τα είδη & προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιό, εσώρουχα, κάλτσες, κλπ.), επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

Πληρωμή Στο Κατάστημα

Αν επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελίας σας  από το κατάστημα μας στo Porto Carras Grand Resort, Νέος Μαρμαράς, Χαλκιδική . Μπορείτε να πληρώσετε με Μετρητά η πιστωτική κάρτα χωρίς επιβαρύνσεις.

Με Πιστωτική Κάρτα ή Paypal (Προσωρινά μη διαθέσιμο)

Αναβαθμίζουμε τον ηλεκτρονικό μας κατάστημα ώστε να σας προσφέρουμε πολύ σύντομα αυτήν την μέθοδο πληρωμής.
Προς το παρών η πληρωμή διαδικτυακά με πιστωτική κάρτα δεν είναι διαθέσιμη.

Κατάθεση τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να εξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
Κατά την κατάθεση των χρημάτων, δώστε αιτιολογία συναλλαγής τον αριθμό παραγγελίας που θα σας αποσταλεί μέσω e-mail καθώς και το ονοματεπώνυμό σας.
Παρακαλούμε μετά την κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς, να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης μέσω e-mail στο sales@macacaoshop.gr
Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού θα ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που δεν μας αποστείλετε αντίγραφο και δεν πραγματοποιηθεί κατάθεση εντός 3  ημερών η παραγγελίας σας ακυρώνετε αυτόματα.

Τραπεζικός Λογαριασμός: Εθνική Τράπεζα

  • IBAN: GR5701108380000083800183929
Aντικαταβολή

Εάν επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας. Συνήθως οι μεταφορές γίνονται μέσω της εταιρίας «ACS Courier».
Η χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής είναι 3,5 €.
Σε παραγγελίες άνω των 200€  η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι δωρεάν.